co se stane po ESC

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 8 01:26:43 CEST 2004

Mam skript v Perlu, ktery po zavolani z MySQL vyrobi nejaka data a odesila
je uzivateli do browseru. Je to tedy v podstate odkaz v html strance, neco
jako
Ta data mohou byt ruzne velka a predem neni znama jejich velikost. To
vsechno je OK, ale jde mi o to, co se vlastne stane, kdyz navstevnik teto
stranky behem downloadu stiskne ESC (respektive klikne na Stop).
Co se vlastne deje od te chvile? Bezi skript dal a Apache to posila "do
vzduchu"?
Zastavi se skript? No to asi ne, protoze v te dobe usilovne nacita
jednotlive rekordy z tabulky a posila je na STDOUT.
Jde mi o to, zda jde nejak zjistit, zda prenos dat dobehl cely, nebo byl
uzivatelem prerusen.
--
Petr