Named a domena bez www

Úterý Červen 8 11:29:21 CEST 2004

volesak na aristia.cz wrote:
> Take jsem videl syntaxi *       A       ip_adresa, coz umoznilo zadat
> cokoli.domena.cz a take to jelo.
> Ale pozor, myslim, ze to nesnese CNAME. Musi se jednat opravdu o A zaznam.
> Kdykoli jsem zadal CNAME, NS stavkoval. Umite to nekdo pro CNAME? Dnes se uz
> A moc nepouziva, vetsinou je virtualni www na jedne ip a CNAME je nezbytny.

to ste ma pobavili... co tak si precitat nejake RFC o DNS (malo by stacit
1035) aby ste sa dozvedeli naco je A a naco je CNAME?

Niektori ludia tu dokonca odporucali pouzivat iba A kvoli rychlejsim
lookupom (CNAME do inej domeny moze sposobit dalsi lookup a oneskorenie
odozvy)

Jeden zaznam nemoze mat naraz CNAME a hocico ine. Pokial ide o domenu
samotnu, ta musi mat 1 SOA a min 1. NS a tym padom nemoze mat CNAME.

CNAME je alias na nieco ine. bez A by sme sa neobisli nakolko CNAME, NS aj MX
musia smerovat na nejaky A zaznam...

Due to unexpected conditions Windows 2000 will be released
in first quarter of year 1901