cte mutt sylpheed mail ? - sylpheed x thunderbird

karpi karpi.lists na email.cz
Úterý Červen 8 14:14:45 CEST 2004

jojo, diky funguje

>   Jasne: mutt -f nejakyadresar
>   (treba mutt -f ~/Mail/sent kde v sent je posta v MH - soubory .sylpheed_cache
> .sylpheed_mark 1 2 3 ...)

 >   :-) To jsi prvni pripad, zatim jsem videl presne naopak. Co te k te
hruze
 > vedlo?

No, thbird neni uplne idealni.. kdyz je nahozenej, tak se odmitne
spustit mozilla, pri podepisovani mi odrizne prvni radek mailu, tak jsem
si zvyknul na zacatku nekolikrat enter, pri procitani newsu kdyz kliknu
na odkaz, tak se mi url nejprv savne do tmp, a v browseru se otevre az
toto (takze nefungujou dalsi linky..)...

Ale vcelku jsem spokojenejsi nez se sylphh, protoze to treba umi drag
mysi premistovat subfoldery s postou. muze si to prizpusobit titulni
tlacitkovej panel, a hlavne asi : umi to normalne automaticky formatovat
text, to me u sylphh. neuveritelne vytacelo.
A navic asi mam citovej vztah k mozille/(netscapu) se kterym jsem
prozival prvni krucky na internetu..:)

			            PK

--
karpi na alnagon.sh.cvut.cz