co se stane po ESC

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 8 15:32:34 CEST 2004

> ak klient zavrie spojenie tak by skript mal dostat signal SIGPIPE

> testujte vsetky zapisy ci prebehli OK. ak sa v skripte dozviete ze vam
> niekto zavrel stdout, ukoncite skript.
Tohle vypada slibne, jdu to zkouset.
Hmm :-( Tak Apache se ke skriptum nechova vubec pekne. Napsal jsem skript,
ktery cte 2MB soubor a posila ho na STDOUT a pri kazdem zapisu pocita uz
odeslana data a zapisuje to do logu. Zavolal to z browseru a uprostred
prenosu to zkancloval. No a log konci uprostred radky. Konkretne to ma
vypadat takhle:
zapsano: 0
zapsano: 1024
zapsano: 2048
zapsano: 2000000
KONEC

ovsem ono to vypada takhle:
zapsano: 0
zapsano: 1024
zapsano: 2048
zapsa

No to je pekna prasarna od toho Indiana. On to proste killne :-(
Napada nekoho jak100hoven ?

--
Petr