Zacatecnik: jakou grafickou kartu

Úterý Červen 8 16:39:22 CEST 2004

On Tue, 8 Jun 2004, Tomáš Janoušek wrote:

> Mozna bych si vzpomnel na vice. V kazdem pripade tomuto u me odpovida
> pouze nvidia s jejich ovladaci. Nevylucuji, ze to umi i nejake karty
> jine, ale kdyz mi bylo vcera receno ze s DRI jdou jen jedny 3D
> akcelerovane X zaraz, tak jsem trochu neveril a doted nevim jak tomu
> je.

Nekolik klientu pres DRI muze fungovat soucasne. (Uprimne receno mne to
trochu prekvapuje, protoze mi ta implementace pripadala, ze neumoznuje
vice klientum sahat soucasne na jeden hardware, ale zjevne se s tim nejak
vyporada.)

Nekolik serveru na ruznych grafickych kartach asi taky, ale nikdy jsem to
nezkousel.

Nekolik serveru na jedne graficke karte soucasne fungovat nemuze, at uz
s DRI nebo bez nej, ale to asi nikoho neprekvapi.