Zacatecnik: jakou grafickou kartu

Úterý Červen 8 17:15:21 CEST 2004

On Tue, 8 Jun 2004, Tomáš Janoušek wrote:

> Nebudete me to verit, ale me to prekvapilo. Dokonce jsem nadavak
> ostatnim ze mi to pred koupi radeona nerekli. Byl jsem zvykly mit
> pustene jedny X a k nim si poustet hry v druhych. (a ted to delam
> taky, protoze jsem toho blbeho radeona vyndal)

Zalezi na tom, co se mysli pod slovem "soucasne". Ja jsem myslel, ze
nemohou byt soucasne aktivni a zobrazovat (jak by to taky delaly, kdyby se
pretahovaly o jednu grafarnu, ze?). Jestli myslite, zda je mozne mit
na jedne grafarne najednou spustene dva X servery, pricemz jeden bude
aktivni a druhy schovany nekde v pozadi...hmmm...zda se, ze se o to DRI
v tom pripade nejak poperou, ale to by nemel byt principialne neresitelny
problem.