co se stane po ESC

Úterý Červen 8 18:34:31 CEST 2004

On Tue, 8 Jun 2004, Petr Vileta wrote:

> Hmm, no ja bych rad, ale reknete mi jak :-) Skript, ktery ani nestaci
> dokoncit zapis do logu (jak popsano vyse) uvadim na konci.

Aha...ono tam po tom zapisu do logu neni zadne flush, coz muze byt ten
duvod, proc ten zapis v logu skonci uprostred slova.

Jinak vyzkousejte neco jako
$SIG{'PIPE'} = sub { die "prastili mne po hlave rourou"; };
pro overeni, ze smrt opravdu nastava nasledkem SIGPIPE.

Jestli ano, pak muzete SIGPIPE ignorovat ( = 'IGNORE') a testovat vysledek
provedeni print, coz se provede tak, ze date "use IO::Handle" a pak
testujete STDOUT->error(), jestli je nula, nebo ne.