/proc/interrupts

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Úterý Červen 8 20:21:32 CEST 2004

marek cervenka wrote:
> zdravim,
>
> existuje nejaka metoda, jak rict, ktera pci karta se ma povesit na ktere
> irq?
>
>   0:  792825634          XT-PIC  timer
>   2:          0          XT-PIC  cascade
>   5:    3484953          XT-PIC  bttv0
>   8:          1          XT-PIC  rtc
>   9:          0          XT-PIC  acpi
>  10:  120544963          XT-PIC  eth0
>  11:   50702285          XT-PIC  uhci_hcd, uhci_hcd, eth1
>  12:   57248325          XT-PIC  CS4281, wlan0
>
> konkretne mam problem s tim, ze zvukova karta sdili irq s wifi a pri
> [...]
Obvykle to lze nastavit v setupu k BIOSu. Mas-li zapnute ACPI, kernel
pri bootu nastavuje "irq routing" (viz dmesg). Dale existuje utilitka
setpci(8) (protejsek lscpi), ta ale irq menit neumi. Po pravde receno,
sam tomu nerozumim, mam takovy pocit, ze za behu uz IRQ menit nelze.
Muzes zkusit nasledujici linky:

http://www.scyld.com/expert/irq-conflict.html
http://www-106.ibm.com/developerworks/library/l-hw2.html
http://www.telenovela-world.com/~spade/linux/howto/BootPrompt-HOWTO-4.html

Nejslibnejsi cestu bych videl v ACPI IRQ routing. Nekde tam je schovana
ta magie.

--Petr