htb a spol

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 8 22:18:25 CEST 2004

Dne Tue, Jun 08, 2004 at 09:50:28PM +0200, Vladimir Smelhaus napsal:

> Tridy maji moc vysoka cisla. Nevim ted presne, jaky je limit, ale cisla
> do ~2100 urcite funguji. Vas script jsem si bez problemu vyzkousel s
> cisly trid do 1000.

Limit je 20.000, navic je mi krajne divne, ze 15490 projde a 10490 ne.

Ale mate pravdu, opravdu kdyz to vsechno vydelim 10, tak se pravidla
natahnout povede. Docela zajimavy problem, ted jeste jestli je to bug nebo
jestli to vyplyva z nejakeho principu.

No nekdy se na to podivam, jako prvni budu muset vyresit zahadne chovani
imq, ktere jevi znepokojivou schopnost snizovat propustnost linky.

zdravim
dan