htb a spol

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Úterý Červen 8 22:58:21 CEST 2004

Dan Ohnesorg wrote:

> Hm, tak to je v tom celkem bordel, protoze u iptables a u handle se zapisuji
> dekadicky. Tedy v pripade, ze se neuvede 0x.
>
> Kazdopadne mate tam asi preklep, ne o moc min, ale o moc vic. I v hexa plati,
> ze 0x15490 > 0x10490, takze kdyz vetsi cislo pouzit lze, nekde je neco
> spatne.

Ale ja to myslel tak, ze tech 20000 vypada po prevodu do hexa jako mensi
cislo. Urcite si pri par tridach nezvolite cislo tridy 1cde, 1cef, ale
radsi neco jako 800, 900. A nepremyslite o tom, kolik je to po prevodu z
hexa formatu.

Neco tam spatne asi bude. Protoze to prvni cislo projde. Je otazka,
jestli by to aspon pro tu prvni tridu fungovalo.

V.