Wifi na 8-10km

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka na st.com
Středa Červen 9 09:59:29 CEST 2004

Neni to tak davno (asi minuly tyden) co jsem o te karte psal.

Karta chodi, na opensource ovladace, ale ty nejsou uplne super (
http://rt2400.sf.net/ ) , maji par chyb (napr. nejde nastaveni bitrate)
a plne nepodporuji wireless extensions, takze treba iwconfig jde, ale
iwlist, iwspy atd uz nikoli.

Co se tyce citlivosti, prisla mi ( uz jsem ji vymenil za dvojnasobne
drahou ZComku XI-626) skutecne o neco slabsi - heh oni na krabici pisou
"LOWER RF SENSITIVITY" :-) i kdyz to asi mysleli jinak.

VP