NFS nenastartuje

Jan Kovar jan.kovar na onsemi.cz
Středa Červen 9 12:21:45 CEST 2004

Dobry den.

Podle howto se snazim zprovoznit NFS server. Ale nedari se mi jej
nastartovat:

Startuji služby NFS:                                       [  OK  ]
Startuji kvóty NFS:                                        [  OK  ]
Startuji NFS démona:                                       [SELHALO]
Startuji NFS mountd:                                       [  OK  ]
Startuji NFS4 idmapd: Error: RPC MTAB does not exist.

Ve /var/log/messages jsem nasel:

Jun  9 12:06:29 pc01146 nfsd[3187]: nfssvc: Function not implemented

Google mi tu chybu nasel mockrat, ale krome jedne rady na upravu jadra
nic co by problem resilo.

Ten Error s RPC MTAB nenasel vubec. Rekl bych, ze ta chyba by asi mela
sama vypovidat, o co se jedna, ale me to nic nerika. Muze nekdo prosim
poradit? Co se mi snazi rict? Zatim hledam dal na google.

Mam FC2, nfs-utils-1.0.6-22, portmap bezi, v /etc/exports mam:
/home 10.249.13.0/255.255.255.0(rw)

Zadne omezeni na ip adresy jsem nedelal.

Dekuji

TNX