Problém s odesláním pošty, neexistující UID

Michal Weinfurtner weinfurt na karneval.cz
Středa Červen 9 13:13:36 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> [...]

K puvodnimu dotazu:
po zmene uzivatelova ID jste apache restartoval ?

Pro Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek:
To bych rad vedel jake je relevantnejsi misto pro takovyto dotaz !
Kdyby jste radeji misto narku nad spatnym dotazem na spatnem miste
mlcel. Bylo by to tehle konferenci rozhodne ku prospechu. Takze priste
prosim, radeji nereagovat vubec, nez takovymto zpusobem. Nebo reagujte
na soukromy mail, kdyz uz mate tu potrebu nekomu vynadat za neznalost !

p.s. Kdyz uz kritizujete za nepatricny dotaz nepatricnym prispevkem,
ohlednete se za svymi prispevky. Valna vetsina se netykala linuxu vubec!
Viz flame "Teror ze strany Open licenci" nebo "Zabezpecena posta" a
"Certifikace nezavirovane posty". Tam jste byl slyset dosti a nevsiml
jsem si, ze by jste nejak spilal za nevhodny dotaz !

Dekuju

M.