Wifi na 8-10km

Robert Vojta robert.vojta na mandrake.cz
Středa Červen 9 15:53:01 CEST 2004

"Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek" <janousek na fonet.cz> writes:

> 	Pokud uz, tak D-Link DWL-520 (bez plus), to plusko bezi na jinem
> chipu (ACX100)... Nerikam, ze to nebezi - sam takhle na DWL-520+ jedu uz
> nekolik mesicu (PCI verze) a to vcetne obavaneho SMP (problemy jsou
> zrejme spise u USB kodu), presto lepsi podpory zrejme dostanete u te
> Prism rady vsech moznych karet - tedy vcetne toho Z-Com XI-626 (tam je
> udajne zase v default problem s vyrazovanim apod.)

  Akorát si dejte pozor, aby ta karta nepoužívala prism54 a neměla ve
svém názvu V2. Takto jsem naletěl s jednou kartou a autor driveru
řekl, že není podporovaná, protože tento chipset má nějaký nový
"newmac" systém a on k tomu nemá specifikaci. Příklad - SMC2835W,
starší karta, která nemá V2 funguje, novější nefunguje. Na krabici
nebo jinde žádný rozdíl nepoznáte, musíte to zastrčit a podívat se jak
se přesně jmenuje.

--
Robert Vojta