Re: Problém s odesláním pošty, neexistující UID

Robert Vojta robert.vojta na mandrake.cz
Středa Červen 9 16:30:38 CEST 2004

Michal Weinfurtner <weinfurt na karneval.cz> writes:

> To bych rad vedel jake je relevantnejsi misto pro takovyto dotaz !

  http://www.exim.org/

  Exim is a message transfer agent (MTA) developed ...

  Potom si stačí přečíst Meta-FAQ a zjistit, že existuje
sendmail na linux.cz.

> mlcel. Bylo by to tehle konferenci rozhodne ku prospechu. Takze priste
> prosim, radeji nereagovat vubec, nez takovymto zpusobem. Nebo reagujte
> na soukromy mail, kdyz uz mate tu potrebu nekomu vynadat za
> neznalost !

  To není neznalost. Každý kdo se přihlašuje obdrží Meta-FAQ nebo
minimálně odkaz kde by si to měl přečíst.

> p.s. Kdyz uz kritizujete za nepatricny dotaz nepatricnym prispevkem,
> ohlednete se za svymi prispevky. Valna vetsina se netykala linuxu
> vubec! Viz flame "Teror ze strany Open licenci" nebo "Zabezpecena
> posta" a "Certifikace nezavirovane posty". Tam jste byl slyset dosti
> a nevsiml jsem si, ze by jste nejak spilal za nevhodny dotaz !

  Takže to znamená, že když to porušuje jeden, budou to porušovat
všichni?

--
Robert Vojta