Jak zjistit prijem dat u uzivatele WAS: co se stane po ESC

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Středa Červen 9 23:07:52 CEST 2004

Co se stane po ESC jsem zdatne vyresil a vsem, kdo poradili timto dekuji,
ale nastal jiny problem a nevim, zda ma nejake rozumne reseni.
Mam skript, ktery nacita data a odesila je do browseru uzivatele. Skript
bezi na Linuxu, ale zkousim to z Windows, coz budou nejcastejsi navstevnici.
Browser mi nabidne volbu, zda data ulozit na disk (je tak nastaveny), ale
odesilani ze serveru mezi tim uz probiha a widle/browser (?) to nekam
buferuji. I kdyz na tento dialog odpovim Storno, stejne ze serveru uz nejaka
data odesla a v pripade kratkeho souboru to mohla byt vsecha, ktera odejit
mela.
Takze dotaz. Jde nejak zaridit/zjistit, zda odeslana data uzivatel skutecne
prijal? On totiz muze u dialogu "Save to disk" chili zavahat, data mezi tim
k nemu dorazi cela a kdyz to potvrdi, tak dialog "Downloading" pouze
problikne a v podstate to z nejake cache pouze vrazi na uzivatelem urcene
misto. Je nejake reseni? Napada me nejaky ActiveX, ale nikdy jsem nic
takoveho neprogramoval.

--
Petr