Re: Samba + doména

Thom konference na thcom.cz
Čtvrtek Červen 10 09:23:29 CEST 2004

ahoj, pridej

dva uzivatele do systemu:

1. uzivatel bude mit jmeno stejne jako je NETBIOS nazev PC ve Win,
pozor za jmenem v soubor /etc/passwd musi byt znak $ ja to delam pres
sudo vipw ( na OpenBSD )

2. uzivatel shodny s uzivatelem pod kterym se hlasis do Win napr
jnovak

potom pridat opet 2 uzivatele do samby

smbpasswd -m jmenopc zde nedavej znak $ parametr  -m to zaridi sam
smbpasswd -a jnovak

nezapomen uprabit registry ve WinXP pomoci

REGEDIT4
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Netlogon\Parameters]
  "requiresignorseal"=dword:00000000
  "signsecurechannel"=dword:00000000

 jinak se do domeny neprihlasis

 TH