RedHat 7.3 a laptop - irda, ntfs a indikator baterii

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Čtvrtek Červen 10 11:13:21 CEST 2004

On Wed, Jun 09, 2004 at 03:51:53PM +0200, Jan.Pilbauer na cnb.cz wrote:

> [...]

RedHat nemá defaultně ntfs driver zkompilovaný. Je to zřejmě z obavy z
nějakých právních postihů (to samé viz. mp3). Navíc se jim zřejmě ten driver
moc nezdál z hlediska stability. Rozhodně se nedoporučuje používat jej i pro
zápis.

Existuje ale projekt linux-ntfs a tam se dá pro váš RH7.3 stáhnout přímo rpm
balíček s ntfs driverem:

http://linux-ntfs.sourceforge.net/rpm/redhat7.html