nestaly ssh tunel

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Červen 10 13:13:41 CEST 2004

Ondrej Koala Vacha wrote/napsal:
:
: Dobry den,
:
: pouzivam ssh tunel, jako napr.
:
: ssh root na cilovy_stroj -L 2106:localhost:873 -N -f
:
:
: problem je, ze po nejake dobe se ssh ukonci bez nejake mne zname priciny.
: U jednoho tunelu je to cca den, u jineho nekolik dni. Logy na obou
: stranach nic zvlastniho. Nema ssh/sshd nejaky timeout, ktery po cas tunel
: zasype?

   SSH nema, ale pokud tim tunelem neprochazi zadna data, tak ssh
spojeni muze zasypat nejaky firewall po ceste, ktery NATuje
(maskaraduje).

   Pak se musi zapnout v konfiguraci KeepAlive (man ssh_config?)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster