Pouziti nis (ypbind) a domovske adresare uzivatelu.

Jaroslav Ille jarda na vetrni.net
Čtvrtek Červen 10 20:13:39 CEST 2004

Jan Kovar wrote:

> Dobry den.
> Prave jsem zkusebne doma nainstaloval nis server a klienta. Prihlasovani
> funguje, ale samozrejme po prihlaseni uzivatele franta to zahlasi, ze
> neexistuje /home/franta/. Lze nejak udelat, aby se automaticky vytvoril,
> pokud neexistuje? Jak se tohle resi pripadne jinak?
Já to mám udělané tak, že na serveru sdílím přez NFS home a na tom lokále si
do adresáře /home připojuji ten nasdílený ze serveru. Tím může každý sedět
u kteréhokoliv PC a pořád má svůj home a svoje nastavení.

Jarda