Ubyvani pameti az k zatuhnuti

Michal michaels na centrum.cz
Pátek Červen 11 12:16:16 CEST 2004

Ahoj,

Monitoruju si pomocí CACTI paměť z /proc/memory a to Active a
Inct_target.

Ale každý týden mi Active klesne k nule viz
http://michal.jinak.cz/temp/memory.gif a zrvona tak i Inact_target,
což by měla být paměť, která je k dispozici k okamžitému použití.
Jakmile obojí klesne nk nule, RedHat 9 se rafne a musím jej ručně
vypnout!

Našel jsem někde na netu, že jádro v RH9 má nějaké problémy s
uvolňováním paměti - je to můj případ? Měl bych updgradovat z 2.4.20
výše?

A druhý dotaz: Jaký údaj z  /proc/memory  je ten správný, který se má
monitorovat abych zjistil, jak moc mi procesy žerou paměť? Podle mě je
to ten Inact_target, ale od každého restartu to jde vždy po týdnu
dolů.

M.