Zalohovani nelinuxoveho SCSI disku na linuxu

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Červen 11 12:11:32 CEST 2004

luc wrote:

> To bych videl skoro urcite na problem pokud to nemas zakonceni...
> Predpokladam, ze je to na
> 50 pin kabelu, tak nejlepsi je to zakoncovat na poslednim disku, kde das
> prislusny jumper na disk.
> Dopurucji sehnat si popis radice, kterej mas, apdaptec je ma dostupny na
> webu ve forme pdf a je
> tam vse nakreslene jake jsou moznosti radice a jak na pripojovat a
> zakoncovat scsi retezec.

> zde nezbyva nic jineho nez web, najit si pokud mozno co nejpodrobnejsi
> popis konfigurace vsech
> [...]

	Nebo dejte terminator na konec ksandy (na misto dalsiho disku). Mam
tady jak (devitinozickove) odpory, ktere bylo nutno pridat do starcich
zarizeni, tak klasicky (LikeDongle) terminator. Muzu i poskytnout (kdyz
prijedete na pivo :-).

	Ales