Zalohovani nelinuxoveho SCSI disku na linuxu

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Červen 11 15:00:17 CEST 2004

> Ja jsem videl i vypis lsmod a /proc/scsi daneho stroje a
> cekal jsem tam aic7xxx, coz je tradicni ovladac toho starsiho
> adaptecu. Nicmene tam nebyl - coz me udivilo, ale pricetl
> jsem to kernelu 2.6, ktery znam jen letmo. Mate nekdo 2.6 &&
> modul aic7xxx?
>
> Pokud se v teto veci 2.6 nezmenil, tak musel byt aic7xxx
> opravu zaveden a pote vyveden ;)

Tak ted uz jsem uplne zmaten. Ted jsem prekompiloval jadro a zapnul jsem tam
podporu vsech moznych filesystemu. Po rebootu uz sel jak fdisk, tak dd.
Jenze jsem ted jeste mnohem vic zmateny nez driv. fdisk funguje, ale stejne
to hlasi, ze to neni zadny znamy partition type. Pak teda nechapu, cim to
je, ze to ted funguje. Pochopil bych, ze kdyz zapnu podporu fs a OS ho zacne
znat, tak se muzou zprovoznit nejake funkce. Ale nechapu, jak muze pomoct
zapnuti podpory fs, ktery stejne nezna.
Podarilo se mi udelat i dd. Akorat nevim, jestli jeste nekde sezeneme
pripadne stejny 320MB SCSI Maxtor disk. :-)

A hlavne nechapu, cim to je, ze to funguje.

TNX