FW: Java 2 Runtime Environment - KBD ERR

Pavel "Circulus" Stárek argetlinux na centrum.cz
Pátek Červen 11 15:49:35 CEST 2004

DD,

nektere verze Sunovske javy maji problem s klavesnici kdyz je v XFree86
nakonfigurovana jen ceska klavesnice (je jedno jestli cz, nebo
cz_qwerty). Mne pomohlo nastavit volby klavesnice v /etc/X11/XF86Config
takto:

<snip>
Section "InputDevice"

# Specify which keyboard LEDs can be user-controlled (eg, with xset(1))
	Option	"Xleds"		"1 2 3"
	Identifier  "Keyboard0"
	Driver      "keyboard"
	Option	    "XkbRules" "xfree86"
	Option	    "XkbModel" "pc105"
	Option	    "XkbLayout" "us,cz"
	Option	    "XkbOptions"
"grp:switch,grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
EndSection
</snip>

a po techto upravach mi programy v jave chodi dobre (JBuilder, NetBeans,
PEKI slovnik atd...).

Pokud poradi klavesnic prehodite, tak to zase bude chodit "divne".

Testovano na FC1 + j2sdk1.4.2_03

Pavel