Jak spravne odebrat radic z PC

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červen 12 16:13:47 CEST 2004

Kovar Jan napsal(a):
> Dobry den.
>
> Sleduju, ze se norim cim dal hloubeji do problemu. Odebral jsem z vypnuteho
> PC SCSI radic. Spustim Linux (FC2). Cekal jsem, ze se kudzu zepta, co je
> jako s tim radicem a ja mu reknu, ze uz neni, nicmene tak daleko jsem se
> nedostal. Hned chvili po startu vidim oops, vypis chyby a konec. Zkusil jsem
> restart jeste jednou, ale tataz chyba.
> Jelikoz jsem chvilku pred tim videl nejakou chybu se zavedeni modulu pro
> scsi radic, tak bych rekl, ze to souvisi. Vrazim tam zpet ten SCSI radic,
> ale jak ho mam odebrat, aby to linux prezil?

> [...]

Jednoduše tak že ten řadič vytáhneš a je to :-)
+ Pokud byl jako modul smažeš případný záznam z /etc/modprobe.conf nebo
modules.conf.

PS. Samozřejmě na tom řadiči nesmíme mít data potřebná pro běh OS.
Jinak v případě pokud tam ten řadič byl jako první (tj změní se
přiřazení písmen hardiskům) třeba upravit MBR toho nového disku a
upravit připojovací body dalších disků /etc/fstab a zadat jádru správný
root=/dev/hdXY

|    ICQ    179223500                    |