Jak spravne odebrat radic z PC

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Červen 12 17:00:21 CEST 2004

Kovar Jan napsal(a):

> No ja jsem na nem zadna dulezita data nemel, protoze tam nikdy nebyl disk s
> citelnym FS. Jenze linux spadne uz pri nacitani jadra. :-( V
> /etc/modprobe/conf o nem neni ani tuk.

Nespadne spíše nějakej zaváděč ? Spadne skutečně to jádro ? Skutečně na
těch HD nic nebylo ?

Nemáš tam VIA čipset ? -> je chybička v FC2 s VIA jádro nechodí (bug)
nutno použít jádro vlastní nebo z FC1 anebo teď jsem zjistil že je
novější i pro FC2 2.6.6 a to nepadá.

|    ICQ    179223500                    |