Zapis pravidel v iptables

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Červen 12 23:27:13 CEST 2004

On Sat, Jun 12, 2004 at 08:12:02PM +0200, Peter Surda wrote:

> Nepytal som sa, ci take pakety niekto generuje, ale ci su interpretovane ako
> NEW. Podla mna nie -> pravidlo je nepotrebne.

Ahoj,

temer cele iptables jsem se naucil z tohoto dokumentu:
http://iptables-tutorial.frozentux.net/iptables-tutorial.html
kde se mimo jine pise:

#
# bad_tcp_packets chain
#
$IPTABLES -A bad_tcp_packets -p tcp --tcp-flags SYN,ACK SYN,ACK \
-m state --state NEW -j REJECT --reject-with tcp-reset
$IPTABLES -A bad_tcp_packets -p tcp ! --syn -m state --state NEW -j LOG \
--log-prefix "New not syn:"
$IPTABLES -A bad_tcp_packets -p tcp ! --syn -m state --state NEW -j DROP

-- Dalibor Straka