jak na prava pro spusteni ADDUSER

Sniper sniper_2 na centrum.cz
Pondělí Červen 14 11:19:30 CEST 2004

Zdravim, delam skripty na pridavani uzivatele pres www rozhrani.
Nechtel bych to delat jako klasicky cgi skript v cgi-bin.
Udelal jsem si tedy adresar ve kterym mam script a ten volam
pomoci PHP funkce exec ("/skripty/add_user uzivatel heslo")

problem je v tom, ze na adduser musim mit prava roota.
1) Nevite pod jakyma pravama se interpretuje PHP? Podle mne to bezi
stejne jako apache.

2) Nechce se mi spoustet httpd pod rootem a tak me napadlo ze bych mohl
uvnitr skriptu na chvilku prevzit prava pomoci SU, ale SU hlasi:
"standard in must be a tty", takze nevim jak mu predat heslo. Resil jste
to nekdo?

Predem Diky