k3b znova

Petr Rybák rybak na email.cz
Pondělí Červen 14 12:47:11 CEST 2004

Dobry den,

mel jsem ty same komplikace. Nakonec jsem zjistil, ze u me je chyba v
 CD-Text. Palim s "Cdrecord-Clone 2.01a27-dvd (i686-pc-linux-gnu) Copyright
 (C) 1995-2004 Jörg Schilling". Pokud zapnu vypalovani s textem (K3B preda
 parametr -text), tak vytvorene CD neni citelne v zadnem prehravaci - pouze
 prvni stopa. Vypalovacku mam ASUS, CRW-5224A, 1.35.
Treba Vam to pomuze.

	Petr