debian problem po upgrade - (numlock, mplayer)

pavol.domin na usm.cl pavol.domin na usm.cl
Pondělí Červen 14 17:18:24 CEST 2004

Krcmar Pavel <xkrcma03 na stud.fit.vutbr.cz> wrote:
> Nezbyva nez doporucit www.gentoo.org. Vse plne automatizovano.
Ak som sa dobre docital, gentoo nema dobre spravene zavislosti, ak
odinstalujem nejaku kniznicu, neupozorni ma, ze na nej zavisia druhe
balicky. Ci sa mylim? A nakoniec buildovat zo zdrojakov sa da aj v
debiane.

Pavol Domin

> Pavel Krcmar

| Pavol Domin                                                  |
| Telephone:    (56) (32) 654 627                              |
| Fax:          (56) (32) 79 76 56                             |
| E-mail:       pavol.domin na usm.cl                             |
| Present address:                                             |
|               Departamento de Fisica, Universidad Tecnica    |
|               Federico Santa Maria, Casilla 110-V,           |
|               Valparaiso, Chile.                             |