header v mailu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Pondělí Červen 14 17:15:39 CEST 2004

> Mam aplikaci v PHP, ktera posila maily registrovanym uzivatelum.
> Nekteri prijemci mailu si stezuji, ze jim maily neprojdou Spam filtrem
>
> Chtela bych se zeptat, ktere hlavicky v mailu a v jakem formatu jsou
povinnne, pripadne
> hledam odkaz, kde je toto specifikovano ? (asi nejake RFC)
>
> Je povinna hlavicka X-Sender: a X-Receiver:
> Je povoleno mit toto v hlavicce From:Franta ?
Ja delam neco podobneho v Perlu a pisu to asi takto:

$header1="From: \"Petr\" <petr\@seznam.cz>\n";
$header2="To: karel\@seznam.cz\n";
$header3="Subject: nejaky subjekt\n";
$header4="Mime-version: 1.0\n";
$header5="Content-Type: text/plain\; charset\=ISO\-8859\-2\n";
$header6="Content-Transfer-Encoding: 8bit\n\n";

Pokud chcete, aby odpoved sla jinam nez na adresu za "From:", tak muzete
jeste uvest
$header0="Reply-To: <jinam\@atlas.cz>\n";

Dale muzete chtit, aby se prijemci zobrazilo, ze to prislo od "Petr", ale
aby nebylo mozne na zjistit adresu odesilatele. V tom pripade to napisete
takto
$header1="From: \"Petr\" <>\n";
a vynechate $header0

Nebo chcete, aby sice bylo mozne zjistit adresu odesilatele, ale nebylo
mozne na zpravu odpovedet, tak v tom pripade takto
$header0="Reply-To: <>\n";
$header1="From: \"Petr\" <petr\@seznam.cz>\n";

Mozna to neni uplne podle RFC-blablabla, ale me to funguje :-)

--
Petr