header v mailu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Úterý Červen 15 01:54:50 CEST 2004

> Tak tohle antispamem neprojde taky takže podle toho prosím NE !
Tou vetou jsem chtel rici, ze jsem RFC necetl, ale header jsem vytvoril
podle nekolika desitek skutecnych mailu z ruznych klientu :-)
Proc to neprojde antispamem? Jako jediny duvod me napada, ze napriklad v
headeru je toto
From: "Franta Voprsalek" <>
To by skutecne _mohl_ byt spam, ovsem takovehle maily chodi napriklad z
intranetu statni spravy (ruzna ministerstva). Je to dano tim, ze oni mohou
posilat maily ven, ale jejich mailserver z nich gumuje adresu odesilatele,
protoze z venku neni mozne do intranetu dorucit.
Proc to tedy neprojde?
--
Petr