OT: ATHLON64 vs. XEON

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Červen 15 18:13:42 CEST 2004

> Zdravim,

> potrebujem postavit linux router (iptables pravidla) ktory bude na
> gigabitovej sieti.
>
> A neviem sa rozhodnut. Ci dat do servera XEON (533 Mhz zbernica)alebo ATHLON64
> (800 Mhz zbernica).Co bude vykonnejsie?
>
> Viete mi niekto poradit. (cely den som cital rozne testy,ale tie boli robene
> pod windows).
  Pac PCI-32 a pac PeCka, tak je to uplne fuka protoze to zdechne na ~30MB/s
v obou pripadech... Enjoy it :-(
  Jinak levne desky s athlonem64 velice rady byvaji s realtekem 69neconeco,
ktery smejd nejvetsi nefunguje v jednom smeru vubec, v druhem desne pomalu
a pokud je nahozeny sitovy interface tak nahodne seka stanici. Na router
k nezaplaceni... (opraveno semo tamo v ruznych verzich ruznych patchu...
nebo inteligentnejsi 3comou)

> Vdaka.
>
> P.S aka by mohla byt teoretica priepustnost tohto routra.
  1 200 Mbs na PCI-64 na nejake solidnejsi desce ;-)

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz