OT: ATHLON64 vs. XEON

josse josse na trenet.org
Úterý Červen 15 18:47:46 CEST 2004

DD
mam doma na rozchozeni Tyan K8S, 2x opteron 242, 4GB ram, 4x 36GB SCSI
na ADAPTEC 2200S ( hw raid).
ma to na desce integrovano 2x  Broadcom Corporation NetXtreme BCM5704
Gigabit Ethernet, LSI SCSI radic, ....
Debian Woody s 2.6.5 jadrem , az na ten hwraid je to subjektivne slusny,
uvidime jak se bude chovat pri zatezi (domam mam jen 10/100 switch ...)
zprovozneni bezproblemove.
zapomel sem dodat 1x PCI-32 4x PCI-64

Pepa

PS : lm-sensors popisuje na svych strankach Tyan sam :-)