header v mailu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Středa Červen 16 00:37:58 CEST 2004

> Ještě jedna poznámka: null reverse path (tedy to '<>') je mechanismus,
> který je určen pouze k posílání chybových hlášení od doručovacího systému
> (především hlášení o nedoručitelnosti). Pokud ho zneužijete k čemukoli
> jinému, nemáte nejmenší právo si stěžovat, pokud váš mail bude vyhodnocen
> jako pokus o spam.
No ja ty RFC necetl, to uz jsem psal, ale '<>' pouzivam prave a jen v
mailech, ktere zasilaji ruzne me skripty nejakemu adminovi (treba ze se
provedl backup databazi), nebo zpravy pro uzivatele nekde registrovaneho, ze
ma kliknout na odkaz a napriklad o sobe upresnit udaje, zaplatit fakturu
atd. Na takove zpravy je samozrejme odpoved nezadouci a tohle je jediny
zpusob jak takovemu BFU znemoznit na zpravu odpovedet. Reply proste
nefunguje, protoze neni reply _komu_ :-)
--
Petr