Vyřešeno PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červen 16 12:09:07 CEST 2004

Petr Šobáň napsal(a):

> Ano :-)

> No v háji to není neboť když to zapíšu spět na disketu pomocí DD tak to
> zase normálně botuje :-)
>
> Takže podezření ten memdisk + HW se nějak nedohodne nebo něco v tom
> smyslu. (špatně převezme emulaci FDD nebo něco podobného)
> A nebo ten MS-DOS se nevyrovná s tím CPU a hodí chybu která se projeví
> tím že nemůže číst z mechaniky. (ovšem MS-DOS 7,1 tam na tom HW šlape)
>
> PS. Nemůže se na tom HW projevovat chyba ta stejná jako u FC2 ??? Že
> nefunguje to originál jádro linuxu a resetne se to ?

> [...]

Takže všem MS-DOS nabotovat přes stovku nejde - proč zda je to v HW,
nebo v SW jsem nezjistil.

Jinak fredos nabotovat jde použil jsem
http://freedos.maussner.net/beta9rc5/fdos1440.img

které jsem přenesl na disketu pomocí DD přidal soubory (bios, a flash
program) zase přenesl přes DD na image a nabotoval přes síť.

(Pak jsem koukal jak vyoraná myš na ten její instalační menu - nikdy
jsem s fredosem nedělal takže jsem zvolil špatnou volbu a nedostal se k
těm mým souborům - musel jsem nabotovat znovu a vibrát jinou :-) )

No a provedl flash biosu :-)

No a teď mi s novým biosem můj HW správně pracuje. (při starém biosu se
při zapnutí přepínal do sleep modu - nebotoval)

Takže díky za pomoc.

|    ICQ    179223500                    |