PXE boot místo linuxu - disketa s biosem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Červen 16 12:19:13 CEST 2004

Tibor Zenis napsal(a):

> Naco disketu? Rychlejsi postup je:
> fredos_image -> mount -> uprava -> umount
>
> 	Tibor Zenis

Dělal jsem to tak abych vyloučil chybu v FDD na které jsem dělal
botovací disketu MS-DOSU. (Dělal jsem ji na PC co má MS-DOS 6,2 potom
nabotoval linux a provedl DD )

Jinak přes loopback nejde zapisovat ? Nebo už ano ?
No a fyzicky jsem musel disketu nejdříve nějak vytvořit tj DD image - >
disketa pak samozřejmě mount zápis souborů a umount a vytvoření image.

Asi jsme se přesně nepochopily.

|    ICQ    179223500                    |