Odpojeni modemu po cca 30s - LCP: timeout sending Config-Request

Dalibor Malcharczik dalda na volny.cz
Středa Červen 16 12:14:38 CEST 2004

Taky mam stejný problém a nedaří se mi ho vyřešit.
Pod RedHatem 9 jsem tento problém neměl - používal jsem skoro vždy jádra
  od RedHatu z updates, a taky jsem chvíli používal vlasní přeložené
jádro 2.6.5 s kterým taky nebyl žáden problém.
Problém se mi vyskytnul až při instalaci Fedory-Core2.

Můžete nějak pomoct nebo nastínit řešení problému?

Moc dík DALDA