SAMBA - rychlost

Phill PhillsKonf na atlas.cz
Středa Červen 16 12:29:06 CEST 2004

> Na 100Mb/s síti dělám přes 11 MB/s prakticky čímkoli (NFS,
> FTP, HTTP, s rychlými počítači i SCP), Sambou tak 9.5 MB/s. A
> to, prosím, i s těmi zatracovanými Realteky... :-)

A muzu se zeptat na jakym zeleze? Asi tam bude intel chipset...

Ja jsem to jeste porad nevyresil, mam tam VIAu a kopirovani pomoci cp mi vic
jak
6MB/s neda, tak jsem tedy usoudil ze je to veci chipsetu.
DMA a vsechno ostatni se tvari ze je zaple... (thread stary cca mesic)

S pozdravem,
	Filip Jenicek