[offtopic] softwarové patenty

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Středa Červen 16 13:29:28 CEST 2004

1. poslat [offtopic] message do konfery pokladam takmer za bezocivost (vid
meta-faq)

2. co si myslite, ze dosiahnete: FLAME, alebo odbornu radu? (neodpovedajte,
netreba)

3. preco sa neobratite na pravnika?! (taktiez mi netreba odpoved) aj tak vam tu
nikto neda erudovanu garantovanu odpoved.

4. pls, STOP FLAME

 g.

ps:  viac na tento thread nereagujem