Jaka live distribuce na zachranu dat z windows?

HORA Vladimir noe.brno na telecom.cz
Středa Červen 16 14:45:48 CEST 2004

Osobne pro tyto ucely pouzivam INSERT Linux, viz LINUXZONE.

Cituji z clanku (diakr.):
"Výsledkem je minimalistická distribuce, která se vleze na miniCD (velikost
ISO obrazu ke stažení je cca 50 MB) a umožňuje práci v textovém i grafickém
režimu. Aktuální verze INSERTu 1.2.7 obsahuje linuxové jádro 2.4.22 s
podporou žurnálovacích souborových systémů ext3, JFS, ReiserFS a XFS. Kromě
těchto je k dispozici podpora souborových systémů EXT2, MINIX, NTFS (podpora
čtení i zápisu pomocí captive-ntfs), FAT, VFAT, NFS, HFS, HFS+, NCPFS, UDF,
UFS a nechybí podpora softwarového raidu a LVM."
Obsahuje iCLAMAV, chkrootkit - rozhrani je fluxbox.

			.lada hora.