SAMBA - rychlost

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Středa Červen 16 14:50:14 CEST 2004

> nema. Jen s WD
>
> Vypada to na bad block(y).

To ne. fsck je v pohode. I dokud byl ve windowsech s ntfs,
byl OK. Tohle mi hodi pokud hdparmem nastavim dma a pokusim
se neco precist/zapsat. Kdyz je bez dma, beha OK, ale pomalu.
hdparm ukazuje 4,19MB/s a 96,55MB/s
--
 Kosac