SAMBA - rychlost

"M. Foltýn (lists)" konference na itnet.cz
Středa Červen 16 15:07:43 CEST 2004

to bylo jen upresneni vaseho "neslysel o Ethernetu na sto mega baudech.
Vzdy rikame sto mega bitu".
ano, protoze mluvime o *počtu přenesenych bitu* za sekundu (100Mbps).
naproti tomu baud rate udává počet *změn signálu* za sekundu, který
se pak vyjadřuje v baudech. do jedné signálové změny lze zakódovat
i více než jeden bit, proto nelze slučovat pojem bps (bits per
second = bity za sekundu) s pojmem baud.

> Souhlasim a nikde ve svem textu nevidim, ze bych toto popiral. Psal jsem
> o bitech a bytech.

> Souhlasim, jelikoz jak znel nazev knihy p. Zajicka, 8 bitu do bytu. :).
> Opet mi uteklo "k" z b na kB pouzivame zaklad 1024.

a opět vám něco uteklo ;-). pro převod z *b na kb* používáme základ 1024

--
marian