SAMBA - rychlost [DMA na disku s ALI chipsetem]

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Středa Červen 16 16:36:04 CEST 2004

> Navic kdysi na starem intel chipsetu mi to sice pri zapnuti DMA vypsalo
> podobbbnou chybu jako ted pisete ... ale pak to behalo ... bohuzel se k te
> masine ted nedostanu, byl to starecek s P75.
>
> V dalsim mailu pisete ze hdparm dava:
>
> hdparm ukazuje 4,19MB/s a 96,55MB/s
>
> Kdyz date hdparm -d0 /dev/hdc a zmerite to znova, nebudete tak na polovine
> ? Podle me to znamena ze DMA Vam bezi, bohuzel z toho cipsetu vic
> nedostanete.

Tak to jsem prestrelil, po chvilce studia jsem vycetl ze tenhle ali
chipset by mel umet UDMA 33, takze by mel dat tak asi 18MB/s ... i to je
sice hodne pod moznostma disku, na druhou stranu hodne nad tim co jste
nameril.

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !