oprava disku po nezdarene instalaci fedora core 2

Jiri Chaloupka konf na chalu.cz
Středa Červen 16 16:42:27 CEST 2004

Zdravim po delsi dobe
narazil jsem na jiz popsany problem s prepsanim MBR pri instalaci fedory
a naslednou nemoznosti bootu jineho OS nez fedory.

U me jeste navic kombinovaneho s tim ze jsem cely system vcetne oddilu
disku udelal znovu - coz nepomohlo (v dane situaci, kdy jsem ten den
stejne vse instaloval na novy disk, se zpocatku jevilo jako
nejjednodussi udelat vse znovu)

Ony zpusoby ktere jsem nalezl se tykaly spise zachrany dat, ktera mne
nezajima, neb neni co zachranovat a fedora na danem disku uz stejne neni.

Cili obecne - jak v prostredi linuxu dat dohromady partition tabulku v
podobnych pripadech, kdy nechci zachovavat data a chci vse udelat odznovu?
Mysleno v situaci, kdy chci znovu rozdelit disk, skusil jsem nabootovat
do dosu a udelat fdisk /mbr coz nepomohlo...

Dik Jirka