OT: ATHLON64 vs. XEON

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Středa Červen 16 21:36:51 CEST 2004

Zdenek Mazanec wrote:

> Nechci blblat, ale (muj oblibeny) dell amd servery nevyrabi. Pouze itania 2
> a to je (opet) docela jina cenova kategorie nez je asi na poradu dne pro
> rychly router.

Tak pusťte z hlavy Dell (přiznám se, že Dell mezi mé oblíbené výrobce
serverů nepatří, ale desktopy a notebooky má skvělé) a mrkněte se na Sun
V20z. Měl jsem jej zapůjčený k testování a zkušenosti mám velice pozitivní.

http://www.sun.com/servers/entry/v20z/

--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
    UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX