pomoc o nakopnutie: virtualne mail domeny

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Středa Červen 16 23:49:07 CEST 2004

Zdenek Burda wrote:
> Psal jsem howto(instalace jsem podle nej provadel na redhatu, suse,
> slackware, debianu a gentoo):
> http://www.zdenda.com/howto/mailserver.html

Tak pomohlo. ale mam dalsi problemik. chcel som tam dat neomail ale jak
som v jeho instalacii zistil nevie virtualne ucty. Chvylu som hladal a
nasiel som squiremail. skor jak sa don pustim neviete este o inom web
maili ktory by vedel pracovat z vyrtualnimy uctamy jake su v tomto
howto? SquireMail my pripada trocha zlozity (vela funkcii navyse) mne
staci len funkcnost na urovny neomailu. Za nakopnutie dakujem.

Zz