Virtusertable a vice schranek pro doruceni

Martin Lipinsky martin na lipinsky.cz
Čtvrtek Červen 17 11:38:16 CEST 2004

Pokud vim, tak obecne se to resilo pres aliases, kde se nadefinovalo vic
uzivatelu pripadne i externich, a ve virtusertable se pak pouzil ten
alias.

O jine moznosti nevim (coz neznamena ze neexistuje).

S pozdravem

Motto: Jak to vis ze je carodejnice ? Protoze tak vypada !