linux benchmark

Čtvrtek Červen 17 12:09:30 CEST 2004

Pavel Novak <lists na innuendo.cz> wrote:
> můžete mi poradit nějaký prográmek, který otestuje můj počítač a řekne
> mi, kde je výkonostní problém? Mám 2Ghz Athlon a celé to jede úplně
> příšerně pomalu...

top, free, iostat, dmesg, hdparm

top - ukaze vam procesy ktore zeru najviac cpu plus info kolko casu travi
CPU v pouzivatelskom rezime

free - ukaze vam vyuzitu a volnu pamat plus swap

iostat - ukaze zatazenie diskov

dmesg - vypise vam informacie o cpu, pamati, diskoch a ich nastaveni

hdparm - vypise vam podrobnejsie informacie o nastaveni diskov,
predovsetkym DMA

Windows 2000: 640 MB ought to be enough for anybody