SAMBA - rychlost [DMA na disku s ALI chipsetem]

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Čtvrtek Červen 17 12:12:50 CEST 2004

> Evidentne jak kdy, a zkusil bych to nastavit v biosu dobre :)

Tak jsem prolezl BIOS a jedinne co jsem mohl nastavit byl
PIO Mode 5. Bylo tam auto, protoze je to 80GB disk a
BIOS zvladne 65535MB (nechal jsem tuhle velikost a PIO 5),
ale nic. Asi budu teda muset vymenit zelezo. (zakl.desku)
Tzn. preinstalovat system? Gentoo... Na tomhle 433 celeronu
100 let :-(

Pretakt neni :-(
Jeste zkusim flash biosu.
Diky za Vas cas.